Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny.

czwartek, 24 marca 2011

nadal jajecznie

Zanudzę was tymi jajami chyba ….Uśmiech Pewnie jeszcze zrobię ich kilka , zanim mi się nie znudzą i nie wezmę się za inna technikę .

P1050328

P1050329

P1050330

Na dziś to tyle , zapraszam na kolejne wpisy Uśmiech

środa, 23 marca 2011

karteczki jajeczka cd

Dziś znowu bawiłam się w papierkach – przy okazji robiłam porządek w szafie  -  i wyszły mi cztery  jajeczka proste , odbijane stempelkami.

P1050325

P1050327

P1050326

Fejferek zaprosiła mnie do zabawy w zdradzanie swoich tajemnic . Tak sie zastanawiałam i zastanawiałam …Nie mam nic do ukrycia , znajomi wiedza o mnie prawie wszystko , a w necie chyba wole zostać bardziej anonimowa , tajemnicza . Dziękuję Ci bardzo Fejferku za zaproszenie , ale raczej nie przyłącze się do zabawy .

wtorek, 22 marca 2011

jajco i zakupy

wczoraj mnie naszło  by zrobić swoją pierwsza karteczkę jajko Uśmiech

Ile do tego potrzebnych było zabiegów -  wyciąganie wszystkich potrzebnych rzeczy z szafy , kombinowanie , przymierzanie , potem sprzątanie …..wszystko po to by w końcu przyłożyć stempelek , przykleić zrobionego  dziurkaczem kwiatka i zrobić kilka kropek konturówka do szkła . Na druga w efekcie nie starczyło mi czasu – chętnie wynajęłabym sobie jakiś kącik by zaoszczędzić czas z przekładaniem tego wszystkiego z miejsca na miejsce …

Jednak ile to by zabiegów nie kosztowało  karteczka bardzo mi się podoba , więc chyba było warto .Uśmiech

P1050309

P1050310

Dodatkowo dziś poprawiłam sobie humorek wiosennymi zakupami .

P1050305

tylko słabo mi się zrobiło jak zobaczyłam ile przepłaciłam w swojej pasmanterii za styropianowe jajko .

P1050307

dodam , że jajka te są wielkości 6 cm , więc maleństwa , do tego widać , że te kupione w empiku są dużo lepszej jakości . No cóż , na przyszłość wiem gdzie na pewno nie robić zakupów !

Ach i jeszcze słodkie stempelki i tusze do  których przymierzałam się już kilka miesięcy temu.

P1050308

Przyszła również dzisiaj do mnie niecierpliwie oczekiwana przesyłka z materiałami w których zakochałam się od pierwszego spojrzenia.

P1050312

P1050313

Prawda , że ciekawy motyw ? Szeroki uśmiech

candy w Digi Scrap

To mi sie podoba  -  w końcu stempelki z polskimi literkami , dopasowane na nasz polski rynek :)
Teraz jest okazja wygrac takie stempelki w candy . Szczegóły   TUTAJ

sobota, 19 marca 2011

spóźnione serca i nowe nabytki

Z ponad miesięcznym poślizgiem udało mi się skończyć miłosne serca w ramach akcji “wspólne wyszywanie “  na forum.
P1050288
Wyszywało mi się je bardzo  szybko i przyjemne , a przyczyna takiego opóźnienia było po prostu “rozłożenie się “  mojej rodzinki przez jakiegoś upartego wirusa – w sumie trwało to 3 tygodnie-  tak po tygodniu “na łebka” Szeroki uśmiech 
Wyszywałam jedna nitką , napisy dwiema -  połączone z metaliczna -  i efekt wyszedł bardzo fajny.  Kilka zbliżeń .

P1050287
P1050294
Poczyniłam tez kilka pomniejszych zakupów , ale najbardziej zadowolona jestem z zakupów w Wycinance , gdzie nabyłam takie cuda do ozdabiania kartek , albumów i co komu przyjdzie do głowy.
P1050296 
P1050297
P1050298
Poza tym odebrałam przesyłkę z zamówionymi u koleżanki pudełeczkami- karteczkami , zwanymi exploding box Uśmiech Zdjęć niewiele , jedno juz “wyszło “z domu . jak chcecie podziwiać z bliska zamówcie sobie takie i Wy Uśmiech z językiem Uśmiech
P1050300
P1050302
P1050304

A teraz ręka do góry  kto jedzie jutro na wystawę DMC do Warszawy .




Uśmiech 
Uzupełnię wpis  o informacje o wystawie Kraft 2011 organizowanego przez forme DMC dla jeszcze nie wiedzących a zainteresowanych ( sabriel 89 dla Ciebie  min. :) ) 


18 marca 2011 - Łódź, Centralne Muzeum Włókiennictwa, ul. Piotrkowska 282, godz. 10-18
20 marca 2011 - Warszawa, Centrum Konferencyjne, ul. Bobrowiecka 9, godz. 10-18
22 marca 2011 - Rzeszów, Hotel “Korona”, ul. Litewska 3B, godz. 10-18
24 marca 2011 - Katowice, Spodek, al. Korfantego 5, godz. 10-18
26 marca 2011 - Wrocław, Hotel “Orbita”, ul. Wejherowska 2, godz. 10-18
29 marca 2011 - Gdańsk, Galeria Przymorze, ul. Obrońców Wybrzeża 1, godz. 9-21

piątek, 4 marca 2011

jeszcze jedna ślubna

Tak na szybko dziś wykonałam kolejna ślubna karteczkę dla drugiej siostry oraz opakowania – pudełeczka , by nie pomięły się w transporcieUśmiech

P1050274

Piękne motylki wykorzystane w kartce mam dzięki fejferkowi , które to wycięła dla mnie na naszym ostatnim spotkaniu Uśmiech Aga dziękuję Ci bardzo – wiele ciekawych rzeczy u ciebie zobaczyłam i się nauczyłam  Uśmiech 

Jeszcze kilka zbliżeń karteczki i pudełeczek i znikam .

P1050275

P1050280

Słońca zabrakło , więc zdjęcia nieco “mdłe” .

P1050281

P1050282

P1050283

Miłego weekendu życzę  .

czwartek, 3 marca 2011

takie sobie karteczki

Mimo , że katar mój nos przepełnia a oczy łzawią , naszło mnie dziś na karteczki -  przydadzą się na weekend dla  mnie i dla siostry , gdyż wybieramy się na ślub krewnej .

P1050268

P1050269

P1050270

Takie sobie wyszły , choć ślęczałam nad nimi pół dnia kombinując …Muszę nabrać wprawy .

haftowana karteczka i RRy

Uporałam się z kolejna karteczka w ramach “karteczkowego roku “ -  zabawy na forum.

P1050253

Następny wzór już czeka na wykonanie.

W świat poleciały tez kolejne ciacha z kończącego się już RR

P1050249

P1050254

Dzisiaj tak szybciutko , bo z lekka temperaturą siedzę przy kompie , a jeszcze masa roboty przede mną – takiej typowo domowej .