Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny.

poniedziałek, 1 stycznia 2018

Kolejne zamówienie specjalne

Witam w nowym Roku 2018. Mam nadzieję , że będzie bardziej optymistyczny od poprzedniego , czego i Wam życzę. 
 Jeszcze w zeszłym roku udało mi się ukończyć kolejne zamówienie specjalne -  Mistrza Yodę . Tylko czasu zabrakło na napisanie posta . 
Dużo czasu zajęło  mi projektowanie i szydełkowanie , opierałam się na zdjęciach dostępnych w internecie zarówno szydełkowych maskotek , jak i kadrów z filmu "Gwiezdne Wojny ". Oczywiście kluczowe było tez moje doświadczenie i wiedza zdobyta przy szydełkowaniu innych maskotek ;)
Zapraszam do oglądania. 




Zdjęcia może takie sobie , ale ciągle zbieram się do zrobienia specjalnego pudełka do bezcieniowych zdjęć, kiedyś na pewno się uda. 
To nie ostatnie moje specjalne zamówienie i wyzwanie zarazem , wkrótce będę pracować nad następnym, ale najpierw muszę przygotować się do egzaminu. Tak więc ogłaszam przerwę w szydełkowaniu i w robieniu wszystkich innych rękodzielniczych prac które sprawiają mi przyjemność, pora na mniej przyjemne obowiązki.

3 komentarze:

  1. Mistrz Yoda wyszedł znakomicie. Jestem pod ogromnym wrażeniem twoich umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem w szoku, rzadko coś mnie aż tak zaskakuje. Yoda jest wręcz obłędny:)

    OdpowiedzUsuń