Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny.

wtorek, 13 listopada 2012

Quilling na Boże Narodzenie

w końcu cos świątecznego (; Piątkowe szybkie karteczki na zamówienie mamy. …Aż takie szybkie nie były bo wszystko zajęło mi ponad 2 godziny -  rozłożenie wszystkiego , poszukanie jakiegoś wzoru  , wykonanie , i posprzątanie z powrotem do szafy . Wyszłam z wprawy , bo dawno narobiłam nic ta technika , a i doświadczenia dużego nie miałam.  

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Na choineczkę po lewej znalazłam inspiracje w necie .  Niestety  nie wyszło dokładnie tak jak pokazywali , choć bawiłam się z tym  niemiłosiernie długo . Druga postanowiłam zrobi,c według swojego pomysłu  bo już nie miałam czasu na szykanie czegoś we wzorach . Oczywiście nie wyszło tak jak sobie zamierzyłam , już miałam rzucić w kąt i potraktować jako kompletna porażkę , ale nie miała, czasu robić następnej , a przecież obiecałam  …Wiec pokombinowałam i wyszła taka trochę Powellowa  - wiecie , te krzywe domki itp. Efekt ?  Bardziej mi się podoba od tej pierwszej (:

Zawiozłam , mamie tez się spodobały , więc cyknęłam fotkę już u niej mając nadzieję , ze wyjdzie lepiej niż ta powyżej  …

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

…jak widać lepiej nie wyszło , ale inaczej  (;

 

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i cieszę się , że coraz więcej osób szuka u  mnie inspiracji (((:

5 komentarzy:

  1. Ja tam nie widze żadnych wad w tych karteczkach! Są piękne i już!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne, mi sie podobają, więc możesz być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinki wyszły super! Faktycznie takie trochę Powellowskie, ale w tym cały ich urok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki świetne. Obie choinki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń