Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny.

środa, 18 maja 2011

zaproszenia na Chrzest

Za prośbę siostry zrobiłam 4 zaproszenia na chrzest -  miały być gotowe do końca tygodnia , więc odłożyłam wszystko inne na bok .Aby było szybko i elegancko zarazem wybrałam haft matematyczny.

P1050422

P1050424

Tak mi się podoba ten motyw , że zrobię chyba jeszcze kilka Uśmiech  …ale to już może w czerwcu .

11 komentarzy:

  1. Świetne karteczki ;o) Boska jest ta metoda ozdabiania karteczek ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do wspólnej zabawy w wyszywanie wesołych myszek:)
    myszszeczkunia.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana to od Ciebie zależy jak długo będziesz haftować myszkę:) Jeżeli zechcesz to zrobisz sobie przerwę i potem do niego wrócisz. Wzorek oczywiście prześlę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ardzo delikatne i sliczne zaproszenia

    OdpowiedzUsuń
  5. No i wcale Ci się nie dziwię, też mi się podobają, są prześliczne, delikatne i bardzo eleganckie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, aż bym sobie sama zrobiła :P tylko nie umiem :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zaproszenia :-)
    motyw faktycznie bardzo fajny, idealny na chrzest :-)
    widzę że dzielisz teraz swój czas pomiędzy haft matematyczny a xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. wcale się nie dziwie że Ci się podobają ,bo mi ten motyw bardzo przypadł do gustu także

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszły te zaproszenia!! Bardzo eleganckie!!
    Ja właśnie wpadłam na pomysł, może zrobię haftem matematycznym zaproszenia na swój ślub.... :) Całkiem niezła myśl ;) Może ktoś ma jakieś motywy??

    OdpowiedzUsuń
  10. Przpiękne karteczki. Takie delikatne i eleganckie. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń