Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny.

piątek, 30 grudnia 2011

pokrowiec na ramę łóżka

Pewnego dnia na początku września kupiliśmy córce łóżeczko z ramą , bo już wyrosła ze swojego ulubionego turystycznego łóżeczka . Łóżeczko piękne , białe, z ozdobna ramą …tylko , że twarde ….Córka co i rusz waliła się główka i kończynami w metalowa ramę , pomijając już to , że spadała z łóżka . ( Oczywiście przez sen  , jak na załączonym obrazku …. )

SDC19646

Powstał więc pomysł by uszyć pokrowiec na łóżeczko – a raczej na ramy od strony głowy , by było przyjemniej i bardziej miękko.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Potem zawiodła mnie trochę wena i przez ten czas robiłam chyba ze cztery podchody aż w końcu dzisiaj udało mi się skończyć ! Ale tez nie było tak łatwo ..Najpierw trzeba było skończyć aplikacje , kieszonki …

009

021

…a potem poskładać razem do kupy , pozszywać i obszyć naokoło lamówką ….

025

028

A potem zrobić ostateczna przymiarkę …. Na szczęście obliczenia i korekty okazały się dość zadowalające , bo wszystko pasowało jak ulał ….prawie … , ale nie będę sama sobie wytykała błędów na forum publicznym -  już ja sama dobrze wiem , co powinnam zrobić inaczej  … Grunt , że córka zadowolona . Ja zresztą też (: .

034

032

037

036

Na dzień dzisiejszy nie wiem  czy chciałabym powtórzyć te przygodę z szyciem pokrowca na ramę (  macie jakąś przyjemniejszą nazwę ?  sama nie wiem jak to nazwać  ….)  , ale zarzekać się nie będę , bonie wiem co mi przyjdzie do głowy w przyszłym roku  ….

 

A jak już jestem przy temacie ….Szczęśliwego Nowego Roku i dużo szalonych i spontanicznych projektów do zrealizowania życzę Wam wszystkim . Dziękuję również za życzenia Bożonarodzeniowe (: .

15 komentarzy:

  1. Ale cudo!!!! Samych kolorowych snów :)
    I najllepszego na Nowy Rok.
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł i przepiękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i wykonanie - bajka!
    Ps. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł i świetne wykonanie. Napracowałaś się ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pokrowiec słodziak!
    samego najpiękniejszego w nowym roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na mój gust odstawiłaś kawał genialnej roboty. Moje gratulacje :) zarówno pomysł, jak i wykonanie są wyjątkowe :) zazdroszczę małej tak zdolnej Mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wyszło. Ja widzę cudowną osłonę na łózko i nie masz co narzekać. Brawo za pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna!!!Teraz Olgusia napewno bedzie miała same kolorowe sny.Powiedz jak Ty to robisz?Szczerze zazdroszczę Ci talentu.
    Wszystkiego dobrego W Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu,jakie cudo Ci wyszlo!!!!Padlam trupem po prostu,sama bym chciala w takim lozku spac!!!!!!!!!Normlanie szok!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie ci wyszło! Słodko wyglada to łóżeczko. Och tylko spaaaać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała ozdoba łóżeczka!!! Napracowałaś się, ale było warto. Ależ córcia ma zdolną mamę:-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wyszedl Ci ten pokrowiec.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokrowiec jest rewelacyjny-kiedy nasza pocieszka zaczęła spać na takim samym łóżeczku skorzystaliśmy z pokrowca do wcześniejszego łóżeczka. Nie wpadłam na taki pomysł by wydziergać pokrowiec na te boczki-do dzisiaj nasza pocieszka jak śpi,nie wiadomo czemu łapie się piąstkami tych "zawijańcow"i sprawdzam zawsze czy nie wsadziła sobie tam rączki...może masz jeszcze szablon?wymiary ew,na swój pokrowiec to chętnie skorzystam i będą szyć....ew.proszę ładnie o przesłanie na mailika-artgalery5086@wp.pl...no a jak nie to skorzystam z pomysłu i zacznę dziergać,będę spokojniejsza,żę nasza myszka już nie będzie się miała jak w nocy "złapać" metalowego"ślimaka"... Pozdrowionka
    -mysia z małą myszką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie , że pokrowiec sie spodobał i jest inspiracją :) szablonów niestety nie mam , bo robiłam poprawki na bieżąco i rozrysowałam sobie byle jak na karteczce . Ale prosze sie częstowac pomysłem :)) trzymam kciuki .

      Usuń