Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny.

piątek, 7 grudnia 2012

grudniowo - piernikowo

Pierniki upiekły się już w niedzielę 2 grudnia – prawie 3,5 kg  .

SDC10033

Miałam zrobić wpis  …ale zabrakło mi czasu …Potem momentalnie zrobiła się środa -  dzień dekorowania pierników z Olga i córka sąsiadki.

SDC10062

Te w większości dekorowane przeze mnie  - chciałam sprawdzić jak mi pójdzie z lukrowaniem -  w końcu założenie było takie , by część pierników wziąć  na kiermasz .

Dzisiaj piątek i zaczyna się nerwówka -  nie zdążyłam zrobić wielu zaplanowanych rzeczy  i jeszcze nie przygotowałam rzeczy ,które mam  -  przyczepianie etykiet ,pakowanie …zaopatrzenie się w jakieś reklamówki -  bo torebek nie zdążyłam swoich uszyć  , poszukanie co jeszcze wziąć na kiermasz  -  kilka dni temu przez przypadek znalazłam zeszłoroczne (  a może sprzed dwóch lat ) zawieszki do prezentów ….

Na szczęście wczoraj skończyłam robić nowe wizytówki -  jak  to fajnie , że -  tez przez przypadek  ,a to oznacza , że już przestaje się orientować co mam  … – znalazłam pasujące stempelki ,

SDC10064

SDC10063

4 komentarze:

  1. Fajne stempelki! A pierniczki bardzo apetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierniczki cudowne aż mi ślinka cieknie
    ja upiekłam trochę kruchych ciasteczek ale w tym samym dniu zjadłam :))

    OdpowiedzUsuń