Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny.

poniedziałek, 16 maja 2011

drobne hafty

Zaczęłam robić  “drobnicę “ .Śpieszę się by zdążyć z zakładkami dla Małgosi . zakładka z Truskaweczką potrzebuje jeszcze konturów i zszycia.

P1050414

Teraz musze się zastanowić nad jakimś wzorkiem chłopięcym .

Zaczęłam tez mały motyw kawowy .

P1050417

Wzór wybrany pod projekt , który sobie zaplanowałam –ale na razie cicho sza ! Uśmiech

Przyszły tez do mnie RR kawowe razem z zakładkami , które mamuśka zrobiła dla każdej z uczestniczek – w rzeczywistości wyglądają bardzie wdzięcznie niż na zdjęciu Uśmiech

P1050418

Tak więc  - do roboty !

3 komentarze:

  1. Mamuśka przepiękny prezent Ci sprawiła ;o) No i widzę że już 2 kanwy u Ciebie ;o) Miłego haftowania ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już w rękach Twoje zakładki, wiem że potrafisz zrobić super, te też się zapowiadają na cacko! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń