Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny.

piątek, 26 listopada 2010

Karteczkowe eksperymenty

Siostra miała do wykonania ważne zadanie – zgłosiła się do wykonania karteczek na ..jakiś festyn w szkole swoich synów. Czas gonił więc dziś przyszła do mnie i zaczęła się zabawa.

Wyciągnęłyśmy potrzebne nam rzeczy i …wybór był niełatwy – najwięcej czasu zeszło się z szukaniem inspiracji…

P1050014

Ale jak już pomysł był gotowy z wykonaniem poszło w miarę szybko i oto wynik naszej przedpołudniowej zabawy .

 

P1050015

P1050016

P1050017

Muszę przyznać , że ma potencjał – jak na ..drugie karteczki bardzo fajnie jej wyszły.  Pierwsze to było zaproszenia na komunie jej syna Uśmiech

3 komentarze:

  1. I jak na drugie i jak na sto drugie fajnie wyszły. Pochwal siostrę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jak napisałam na blogu -wczoraj kartki pojechały do warszawy a dziś miałam telefon żeby robić szybko następne:) znalazlam firmę która ode mnie odbiera!

    OdpowiedzUsuń