Zdecydujmy się na kupno prezentów od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć rok i utrzymać chociaż siebie,nie mówiąc o utrzymaniu rodziny.

niedziela, 28 listopada 2010

SALowe drzewko i DIM

Zaczęłam nowy hafcik w ramach forumowego wspólnego wyszywania DIMów. Na razie wiele nie ma i poczyniłam pewne zmiany -  w oryginale haft był na czarnej kanwie , ja wybrałam marmurkową kawową Uśmiech

P1050018

zdjęcie dość nie wyraźne , ale na razie niewiele jest do oglądania. Dodam tylko że obrazek będzie bardzo kolorowy i przyjemny dla oka Uśmiech Odsłony mamy w każdy piątek – zapraszam więc na kolejna odsłonę za niecały tydzień.

Jednak  jako że dziś niedziela więc nadeszła pora na koleją odsłonę SALowej choinki. 

P1050019

Przybył jeden rządek :/ Myślałam , że szybciej pójdzie mi wyszywanie bo ta choinka i bombki to naprawdę przyjemne w wyszywaniu wzorki .

2 komentarze:

  1. filiżaneczki zapowiadają się bardzo ciekawie ;) a co do choineczki to też myślałam że szybko się wyszyją...i coś mi nie pykło :P mozolnie mi idą strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fagusiu, nie ważne czy szybko, czy wolno, ale zobacz, jak cudnie. Czekam niecierpliwie na filiżanki :)

    OdpowiedzUsuń